jueves, 9 de junio de 2011

Continuacio

Quan esperavem al Ferry van arrivar els italians que venien de menjar gambes.... no en portaven péro si que portaven birres, formatge...etc l'espera es va fer curta fins que la Tere va veure un home amb una samarreta que hi posava Barcelona-Lofoten al preguntar si erea catalálidiu que si de Barcelona i jo dic nosaltres de Sitges...hem diu tu et dius MATAS!!!! ja os podeu imaginar la cara que em va quedar, eem coneixia de l'espoca Dragons, del club Epicur quan anavem junts a fumar puros i amic d'en Chus Pereda.. ja esdtá tot dit!!!

Al Ferry varem fer petar molt la xerrada amb la seva dona i uns amics.. al arrivar a Moskenes en vam despedir i nosaltres  varem trobar un RORBUER , caseta de pescadors a un poble que es diu A  molt maco... ja veureu les fotos.
Avui hem agafat la moto carregada i a fer el turista : Nujsfjord... al sol 42 graus..si 42 ja veureu la foto, ahir a Bodo al port només 32..., després Henningvaer  la venecia de les lofoten...poblet bonic amb un mallorqui que te una botigade souvenirs !!!! després Svolsvaer la capital... be i mica a mica ens hem animat amb el bon temps i hem fet una quans kilometres per dormir on som ara a Bjerkvik un hotelet bonic a la carretera devant d`un fiord i muntanyes nevades..ara estic vient el sol ben amunt i son les 12 ...
Bueno fins demá que tinc son i

2 comentarios:

  1. Molt be Miquel, ja sembles l'Ernest Hemingway de la carretera! Endavant i que tigueu molt bona ruta. Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Sous el pioners dels fiords. Quina enveja que em feu. Un petò i bon viatge.

    ResponderEliminar