viernes, 24 de junio de 2011

DEL FERRY A STTUTGART

Ja veureu cóm portaven la moto de mosquits morts a devant els alemanys...varem fer fotos.
Al pujar al ferry ens va impresionar... no es un ferry es un creuer... bars, botiga,...la sala de butaques molt gran i comoda amb taquilles per guardar coses,al costat la sauna amb gimnás, jacuzzi, dutxes..etc
El viatge sensacional, per dormir la tere i jo ens varem apropiar de la sala de tv amb dos grans sofas i em dormit totalment estirats al pis 11, millor que a la cabina del ferry a Bergen,ha estat un creuer de plaer i relax, hem acabat els llibres que portavem i hem parlat amb tothom... sobre tot amb el gendre que ens ha explicat que volien fer el viatge amb 15 dies i el sogre no ha parat de fer km sense visitar res,  l'han fet amb 8 dies...estava del sogre fins.....ens hem fet molt amics.
Arrivem a Travemunde a les 8,30 del vespre i com es de dia aprofitem per fer km fins que es faci fosc i fem 150 km fins que parem a les 11 a una gasolinera per preguntar un lloc per dormir i el gasolinero molt simpátic ens diu que amb la moto tenim que parar a dormir i ens diu on hi ha un motel de carretera just a 200 mts..hi anem i ens quedem a dormir.
L'endemá gran esmorzar al buffet del restaurant i cap Stuttgart... tot autopista, sin prisas pero sin pausas nomès 398 milles...quans kilómetres son? de totes maneres a les 5 de la tarde ja erem a Börlingen al costat de Stutgartt a la plaça del poble esperant amb la Lidia i en Santi.continua....