domingo, 12 de junio de 2011

HEM FET EL CIM!!!

Abans d\ahir varem esmorzar al sol a 22 graus i carretera i manta cap a ALTA poblet bonic i un hotel Best Western molt recomenable... potser fins ara el millor.. teniem nervis ja que quasi erem a Nordkapp... varem sopar al Hotel...bon bacalla i l'endema,ahir, aviat agafem la moto per fer el tros final.
Cada vegada feia mes fred pero nosaltres sense por.... a la carretera varem veure parats als 3 italians i com es normal mitja volta i a xerrar amb ells que ja tornaven.... eren fent fotos amb un " il.luminat" qu'anava amb bicicleta i remolc... ja veureu les fotos.... portava fets aquest any 4.500 km..Venecia, Paris..... Ens varem despedir dels italians i sommi...feia tant de fred que varem parar a la carretera a posarnos una capa mes.
Arrivada a Honningsvag... directes al centre al ICE BAR... molt antipatics... nomes la Sonia i un altre noi de Barcelona ens van fer cas ...els altres ni hola, com erën les 2 del migdia no varem entrar al bar... per veurel i pendre un refresc no alcohol cobren 130 Kr... potser al vespre. La Sonia ens va dir que el Kirkenporte i trevalla un catala en Joan i nosaltres despores de comprar un bon dinar i sopar moto i al camping on hem llogat una Hitte sensacional amb tots els serveis, devant d'un llac i amb els rens a la porta!
Dinar i cap a Nordkapp a les 5--dia tapat amb molt de fred, no veiem el sol per primera vegada amb molts dies.... deixem la moto a la porta...paguem religiosament i cap a fer el turista.
Fotos amb la bandera de Sitges, de Catalunya, del Chapter,..... ho hem fotografiat tot! comprat el diploma, enviat postals amb segell de Nordkapp, hem, vist la pelicula...etc
Quan ja haviem fet tot aixo i fumat el puro hem dit anem a sopar i beure el cava al Hitte i tornem a pujar per estar aqui a mitjanit...i ara ve l'unic problema del viatge. La moto no es posa en marxa, problema de bateria-
Baixada i res.. fins a la taquilla que comenso a desmontar els seients per fer posar cables a la bateria i la clau anglesa es pasa de rosca i aqui es oin comensa la solidaritat motera, tres alemanys es paren comencen a treure eines i no parem fins desmontar els seients.. el problema era un born que no feia bon contacte, apretatem el born, pinces i moto engegada...m'ajuden a montar els seients i despres de mil agraiments per part meva ells entren a Nordkapp i nosaltres a sopar amb uns nervis...a les 10,30 comencem a sopar.. botella de cava i no tenim esma d'agafar la moto... ja ens imaginem el sol de mitjanit amb un dia ennubolat-...res de res.... adormir que dema sera un altre dia.